top of page
Λίγα λόγια για εμένα
και αυτό το blog
Ας γνωριστούμε λοιπόν...
Είμαι η Χρύσα, σπουδάζω στο τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου και -όπως φαντάζεστε- έχω επιλέξει την κατεύθυνση του Πολιτισμού.
Μ'αρέσει η τέχνη, μ'αρέσει να βρίσκω την τέχνη στα πάντα και μ'αρέσει να κάνω -ή έστω να λέω πως κάνω- τέχνη.
Έτσι, εδώ θα μιλάμε για
-
μεγάλα, γνωστά και διαχρονικά έργα
-
μικρά διαμαντάκια τέχνης που ανακαλύπτω
-
συζητήσεις με αγαπημένους καλλιτέχνες
-
δικά μου projects
Και όλα αυτά φυσικά για θέατρο, κινηματογράφο, λογοτεχνία, μουσική, εκθέσεις και γενικότερα events...
bottom of page